søndag den 22. marts 2015

Årets første julekort.

Eftersom jeg ikke har det så godt for tiden, fik jeg kun lavet 10 meget enkle julekort her til morgen. De er til http://operationskrivhjem.blogspot.dk/
Klik på linket, se hvad det handler om. Man kan være enige/uenige om vi skal sende soldater i krig, men et faktum er at de ER udsendt. Mit hjerte brænder for de børn som er herhjemme. Far og mor har truffet en forhåbentlig velovervejet beslutning, men børnene savner altså også!
Så jeg laver mange børnekort. Jeg er bestemt ikke god til det, men jeg gør mit bedste.
Nu ligger der en kasse med 70 blandede kort klar til afsending til HQ i Allerød en gang i løbet af ugen.


Nu ser jeg frem til en begivenhedsrig uge: Mandag, en tur til Skejby Sygehus, og så forberedelserne til Lars' 60 års fødselsdag på Lørdag. Han ved godt hvad han får i gave: en gyngestol.
Vi købte den brugt for vi havde ikke råd til en ny. Lars fantastiske søster Inger har ombetrukket den, det er noget hun er god til. Og bare det at hun vil bruge tid på at gøre stolen flot, er noget vi er er meget taknemmelige for, og det varmer os rigtig meget indeni, specielt fordi det var lige den stol han gerne ville have. Jeg skal nok poste et billede at stolen med den glade ejermand på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar