mandag den 20. april 2015

En gammel tændstikæske får nyt liv!

Jeg skulle nok have taget et før/efter billede, men stol på mig. Denne tændstikæske er over 30 år gammel, faktisk er den fra 1982. Jeg er ikke-ryger, så hvorfor har jeg gemt den? Jo, den var en del af mit første forråd af stearinlys og tændstikker - hvis nu strømmen uventet skulle gå (og jo, jeg har haft brug for begge dele flere gange).



Jeg er stødt på den igen og igen, og tænkt at nu skulle den smides væk, den var for ulækker, gulnet og krøllet. I aftes så jeg den så igen, og nu skulle det være, men hov... den kunne jo gen-bruges. Så den fik lov til at overleve med bamse og udstansede blomster fra Heartfeldt Creations. http://hobbybien.dk/stempler/696-sun-kissed-fleur-hcpc3533-816393013707.html





Et lille kik ned i den gulnede æske.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar