mandag den 13. april 2015

Hvad har embossing og baby whipe (vådservietter) med hinanden at gøre?

For et par dage siden fik jeg øje på den babywhipe (vådserviet) som lå i papirkurven - smurt godt ind i lilla distress ink, var den rimelig udtjent - eller hvad?

Jeg bruger mange babywhipes, de renser mit arbejdspapir godt. I dag har jeg endda fået et nyt arbejdspapir, og denne gang fik jeg fat i et brunt sliplet bagepapir. Så er det til at se hvor jeg maler/inker. Det gør sig altså ikke så godt på et stykke sort...

Nå, men tilbage til den lille baby whipe. Det slog mig, at den da måtte kunne bruges til noget.

Jeg søgte på nettet, men fandt ikke noget. Uhm... i tænkeboks! Her er hvad jeg fandt på:

1: Jeg tørrede babywhipen med min varmepistol
2: Jeg embossede den bagefter

Jeg tænkte, det værste der kan ske, er at det ikke kan bruges, og så ryger min lille baby whipe i kontor- skrallespanden igen, for anden gang!




 Min lille lilla baby whipe som skulle reddes...


 Efter at være blevet tørret og derefter embosset!

Det er svært at se forskel, men den øverste er lavet på en hvid babywhipe, altså uden distress ink.
og den nederste er min indfarvede lilla  baby whipe. Man kan se et svagt lilla skær når de ligger ved siden af hinanden, men det fremgår ikke så godt af billedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar