tirsdag den 28. april 2015

Papirblomster og »...af de små ting kommer det, som er stort« (L&P 64:33)

Herhjemme står den på oprydning i stor stil. Vi planlægger at sætte vores hus til salg igen.
Lars er blevet arbejdsløs, jeg har været meget syg det sidste år - så kræfterne er der bare ikke hverken fysisk eller psykisk til at holde vores dejlige hjem. Så indenfor og udenfor - i de store ting og helt ned i de små.

Dette gælder også for mine hobbyting. Der er smidt meget væk, og (tys tys) også kommet lidt nyt ind. Men nu er den store oprydning kommet til papirsagerne. Som jeg skrev i går:

Brug NU - eller i skrallespanden!

Dette gælder også mine små papirlapper. Jeg skal finde på ting at lave med dem, eller smide dem væk! Her kommer de små papirblomster så ind i billedet. Jeg fascineres stadig af dem. Det er så lidt der skal bruges til at lave dem. Se blot her:


Den lille blomst tv, laves af de 3 små lapper papir, som ligger foran den.
Blomsten th laves af 4 lidt større papirlapper, hvoraf jeg kun havde 2 tilbage.
Blomsterne måler færdiglavet hhv. 2cm og 3 cm.
Nogle gange skal der bare ikke ret meget til, vel?

»...af de små ting kommer det, som er stort« (L&P 64:33)



Jeg havde et stykke blåt embosset karton liggende. Det blev til dette kort.



En blå sommerfugl fandt sit hjem på dette kort.


Lige et kort mere med 3 blomster.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar