søndag den 31. maj 2015

Pakke fra Scrapbooking made Simple & Album til Kamilla

Lørdag d. 30/5-2015

Det kan betale sig at have tålmodighed - og ikke brokke sig (alt for meget...).
Forklaringen er, at i i sensommeren var der en afstemning på Scrapbooking made Simple, og jeg vandt en stensil. Problemet var bare at, efter at have modtaget en beskæftigelse på min præmie, hørte jeg ikke mere fra dem! Efter flere måneder skrev jeg til dem, og de lovede at sende noget til mig. Igen hørte jeg ikke noget i flere måneder... pludselig fik jeg en mail med forklaring om hvad der var sket, og at der nu ville blive sendt noget til mig. I dag kom pakken så. Jeg havde vundet en præmie til ca, 5 dollar, og dette er hvad de sendte - som tak for min tålmodighed.

2 pakker Kaiserkraft 6"x 6" (ialt 36 ark pr pakke) + tilhørende pynt

    
                                                    Et stempel til Mors Dag -        en dies m. bier fra Sizzix

Et album og en chipbord tag.

Dette var BESTEMT ventetiden værd, synes I ikke?
Jeg har selvfølgelig skrevet og takket for pakken.


Ellers har jeg siddet og pulset med at lave et album.
Problem: jeg har ikke en skabelon, så jeg måtte selv finde på hvordan den skulle laves. 
Albummet blev lavet med en bestemt i tankerne. Kamilla sagde, at hun da også gerne ville have et til de billeder som hun godt kan lide af hendes nevø Mads. Så albummet blev pludselig til hende.
                
Sådan ser albummet ud, lukket! Det åbnes og lukkes på kryds og tværs. Jeg ville ønske jeg havde haft en skabelon at gå efter, det ville have gjort det meget lettere at lave kortet/albummet. To mindre flapper til højre kan åbne forsiden. Forsiden er holdt fast under den gule blomst.

 
Første flap under blomsten åbnes. Anden flap under blomsten åbnes, og afslører endnu et, dog mindre og meget smalt billede - dette er samtidig den halve længde af det færdige kort.

Fulde længde på kortet når det er slået ud.


Sådan er bagsiden af det udslåede kort ud.



Nærbillede af de enkelte sider:









Ingen kommentarer:

Send en kommentar