tirsdag den 30. juni 2015

Another hydrangea card!

Don't you just love the smell of flowers? I find that the smell of flowers calms my soul.
So, with that said, here's one more hydrangea card! It could be for Mads' grandmother (his fathers mother). She is just great!














Jeg syntes kortet manglede et eller andet, så jeg måtte i gang igen... dette blev resultatet.


Kan du lide duften af blomster? Jeg synes dufte af blomster beroliger sjælen.
Med dette sagt, så er her endnu et rododendron-kort. Med denne tekst, kunne kortet godt have været til Mads' farmor, Solvejg, hun er nemlig bare fantastisk.


4 kommentarer:

  1. så flotte dine kort er Conny, og så med min yndlings blomst....Det kan ikke være bedre.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Birgit. Af haveblomsterbuske er det rododendronen, jeg holder mest af.

    SvarSlet
  3. Tusind tak fantastiske med-bedstemor til verdens dejligste babydreng 💙

    SvarSlet
  4. Oooooh, this is gorgeous Conny! I love the way you have added the little pearls to the centre of some of the little blossoms, they look wonderful and really give the image a lift. I like the gold and blue background as well. Beautiful.
    Cheers,
    Beccy

    SvarSlet