søndag den 25. oktober 2015

A new card folding

Hi
Do you know this feeling: I have to try... knowing I may fail, but I just have to try.
I got that feeling when I saw a card with a special folding. It looked so difficult - yet, I just had to try. When I saw this card, I knew that if I could make it, I wanted to make it for my son-in-laws grandmother.
This is how far I got to night. There's space for 4 small pictures and 2 larger ones. In Denmark we celebrate Christmas the 24th in the evening. I'll take pictures and put them in the card, so she can see pictures from her great grandsons first Christmas.

This is just a sample (my first try), so the front is not decorated.



Kender du denne følelse: jeg nødt til at prøve ... vel vidende, jeg kan fejle, men jeg bare nødt til at prøve.
Jeg fik den følelse, da jeg så et kort med en speciel foldning. Det så så svært ud - men jeg måtte bare prøve. Da jeg så kortet, vidste jeg med det samme, at min svigersøns mormor skulle have dette kort, hvis jeg kunne lave det.
Dette er, hvor langt jeg kom i aften. Der er plads til 4 små billeder og 2 store. Jeg vil tage billeder og sætte dem i kortet, så hun kan se hendes oldebarn's første jul.

Dette er blot en prøve (min første forsøg), så forsiden er ikke dekoreret.



1 kommentar:

  1. I'm looking forward to seeing how this one turns out Conny, it looks very interesting. I'm sure your son-in-law's Grandmother will enjoy it very much, particularly with some photos of her great-grandson inside.
    Cheers,
    Beccy

    SvarSlet