mandag den 22. januar 2024

I feel I can touch the sky!

A picture from the late afternoon, from our snowy kitchen garden. Our 2 guests come regularly. It's so nice to see them playing in the snow.


Et stemnings billede fra den tilsneede grøntsagshave. Vores 2 gæster kommer regelmæssigt. Det er så hyggeligt at se dem lege i sneen.


Peace and Light
https://beccysplace.com/peace-and-light-digital-stamps/

I like the stamp and the tekst that comes with this digi-stamp.
Although it is not Christmas, can't we all use both Peace and light in our lifes?
I know I can. (the green color is much more dark, I don't know what happend when I took the picture)

Jeg kan godt lide stemplet og teksten, der følger med dette digi-stempel.
Selvom det ikke er jul, kan vi så ikke alle bruge både fred og lys i vores liv?
Jeg ved, jeg kan. (den grønne farve er meget mere mørk i virkeligheden. Jeg ved ikke hvad der skete da jeg tog billedet)


Hjemmelavet flagranke. Dies er fra Simple and basic Nr. SBD097

So fly, from Neat and Tangled.

An old Stampin Up stamp set: Nailed it!

Some old stamp set from Stampin Up:
Lovely as a tree
A good man
Sky is the limit


I just love the stamp set from Stampin Up:
Forever Fern



This is a set I have waited for - for years! The Wreath builder bundle fra Gina K.


Here I used the Wreath builder bundle from Gina K.



Sometimes you have to wait a long time for something you want!

5 years ago I saw a youtube with a crafter by the name of Gina K. She showed a system she had invented: The wreath builder. It hasn't happened very many times that I've seen something that's very expensive and thought: I just have to have that if it becomes possible. That's how I felt about this set. It's just ingeniously invented. I also found a place where it was shown how to make the template yourself. I tried, but it never turned out quite right. Over half a year ago, I found someone online who sold her kit for next to nothing. I had almost given up on getting this "toy", but now it was mine. The day it was in the mailbox was like Christmas Eve for me.

I have now been home from the hospital for a week. I've been holding off on an update because I wanted to be pretty sure I wasn't going to be hospitalized again. This time, in the meantime, it seems that the wound in the back has managed to close. I am so beyond happy and grateful.

Lars is still in a good period. It is not something we take for granted. We are grateful for a little break.

A few days ago, Lars suddenly said: Now you're home, can we go on a date then?
Of course we can do that...

Nogle gange skal man vente længe, på noget man gerne vil have!

For 5 år siden så jeg en youtube med en crafter der hedder Gina K. Hun viste et system hun havde opfundet: The wreath builder. Det er ikke sket ret mange gange, at jeg har set noget der er meget dyrt, og tænkt: Det skal jeg bare have, hvis det bliver muligt. Sådan havde jeg det med dette sæt. Det er bare ginialt fundet på. Jeg fandt også et sted hvor man viste hvordan man selv kunne lave skabelonen. Jeg forsøgte, men det blev aldrig helt rigtig. For over et halv år siden, fandt jeg på nettet, en som solgte sit sæt, til næsten ingen ting. Jeg havde næsten opgivet at få dette "legetøj", men nu blev det mit. Den dag det lå i postkassen, var som juleaften for mig.

Jeg har nu været hjemme fra sygehuset i en uge. Jeg har ventet med en opdatering, fordi jeg ønskede at være så nogenlunde sikke på, at jeg ikke skulle indlægges igen. Denne gang ser det midlertidig ud til, at det lykkes for såret i ryggen at lukke. Jeg er så ovenud lykkelig og taknemmelig.

Lars er stadig i en god periode. Det er ikke noget vi tager for givet. Vi er taknemmelig for en lille pause.

For et par dage siden, sagde Lars pludselig: Når du nu er hjemme, betyder det så, at vi så komme på date?
Selvfølgelig kan vi det...

1 kommentar:

  1. I'm so pleased to hear your wound is healing Conny, I hope you're still feeling well. I hope Lars is also feeling well. It's wonderful when you have a period of time without any health problems.
    Your little snow visitors are gorgeous! It must be lovely to look out on such a beautiful winter scene.
    How exciting that you found the Gina K. set!! I'm glad you've put it right to work too... lots of beautiful cards to be made.
    Take care.
    Cheers,
    Beccy xx

    SvarSlet