mandag den 15. januar 2024

Better days ahead!



These flowers's from Beccys Place, and the image are free gift from Beccy in January.
You can find the image here: 
https://beccysplace.blogspot.com/2024/01/january-challenge.html

Happy New Year!

I hope everyone has entered the new year well and in god spirit.
Do you set goals at the New Years beginning?
We don't. Not that we mind, but it just feels like they fail all too often.
Instead, we set goals in our everyday life - not as many as in our younger days, but none the less goals that are manageable.
I think goal setting helps keep us going. Develop us, to become even better than we were before.

First of all:
Lars is in a good place/period. He sleeps more then usual, but otherwise he is fine.
However, we have begun to notice that he is more worried about me, than he usual express to us. If only I could take his worry away, but I can't.


The PICO pump I was given seemed to work for a long time.
I was at Skejby Hospital twice a week to have it changed. Finally a week ago it was removed! Unfortunately, now a week later, I have been to Skejby urgently, twice. The wound has reopened and will not heal. So the doctors are considering doing a PICO again. Whatever happens, whatever the doctors come up with, I hope we can soon have a "boring" everyday life.




Årets julegave til Udegruppen - og Sygeplejegruppen på Møllevang = 105 ialt.

 















Godt Nytår!

Jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år. 
Sætter I nytårsmål?
Vi gør ikke. Ikke  at vi har noget imod det, men det føles blot som om, at de alt for ofte ikke lykkes.
I stedet sætter vi mål i vores hverdag - ikke så mange som i vore yngre dage, men ikke des jo mindre mål, som er overskuelige.
Jeg tror målsætning er med til at holde os i gang. Udvikle os, til at blive endnu bedre end vi var før.

Først og fremmest: Lars er i en rolig periode.
Han sover mere end han plejer, men ellers har han det godt. 
Dog er vi begyndt at mærke på ham, at han er bekymret for mig. 
Jeg ville ønske jeg kunne fjerne den bekymring, men det kan jeg ikke.

Det PICO jeg fik anlagt, så i lang tid ud til at virke.
Jeg var på Skejby Sygehus 2 gange om ugen for at  få det skiftet. Endelig for en uge siden blev det fjernet! Desværre nu en uge efter har jeg igen været i Skejby akut, 2 gange. Jeg har feber, såret er gået op igen, og vil ikke hele. Så lægerne overvejer at anlægge et PICO igen.
Om 4 timer bliver jeg hentet, og skal dertil igen.
Hvad end der sker, hvad end lægerne finder på, så håber jeg vi snart kan få en "kedelig" hverdag. 

2 kommentarer:

  1. Your cards are beautiful Conny, you've done a brilliant job with all of them! It's wonderful to see that you are continuing with your crafts despite everything else that is going on for you.
    I am so sorry to hear about the PICO line and your recent set back. I hope the doctors are able to give you a permanent fix when you see them next.
    Thinking of you both.
    Cheers,
    Beccy xx

    SvarSlet
  2. Øv -- nu trænger I da ellers til et år, hvor I som du selv skriver bare har en stille og fredelig "kedelig" hverdag. Krydser for at det er lige om hjørnet og god bedring herfra.

    SvarSlet