mandag den 27. april 2015

Kort med karton jeg selv har indfarvet.

For et par uger siden legede jeg rigtig meget med distress ink, vand og papir/karton. (se d. 10/4-2015). Jeg ville prøve at lave mit eget farvede papir/karton.
Jeg kom dog ikke videre, jeg blev usikker på om det nu også var godt nok at bruge. I aften (Mandag aften) tænkte jeg: NU skal det være. NU eller aldrig.

Det skal også lige siges, at jeg er i gang med at få buk med alle de små-projekter som jeg har haft liggende: halvfærdig malede billeder, halvt fremstillede blomster - eller papir som ikke er blevet brugt. Mit mål: Enten bruger du det NU - eller også kommer det i skrallespanden. Det er faktisk ret motiverende...

I dag var det så blomsterne som stod for tur, og alle blev gjort færdige. Så gik turen til det farvede papir/karton. Dette blev resultatet. Den ene sløjfe skal lige stryges!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar