søndag den 16. august 2015

Update -sorry it has taken so long!

A lot has happened since my last update.
First of all, our grandson is doing fine. He is such a great Little guy. We love him more and more.
He's almost 14 weeks old now. We fell privilege to watch Aske and Grethe parenting. They are fantastic parents.

Der er sket meget siden sidst. Ført og fremmest trives vores lille barnebarn. Han er sådan en flot lille fyr. Han er næsten 14 uger nu. Vi elsker ham mere og mere for hver dag der går. Vi er så taknemmelig for at få lov til at se Aske og Grethe være forældre. De er bare fantastiske.


Lars has been to hospital and had a scan. He has ascites. Not much, so he'll be called in for another scan in about a month to compare, and then find out if anything has to be done.
Finally, my doctor found out what might be wrong with me. They suspect a nerve has been cut over, by accident, during one of my 12 operations. So, I'm of to a pain clinic, as soon as possible.

Lars har været til en scanning på sygehuset. Han har væske i bughulen. Ikke meget, så han indkaldes til en ny scanning om ca. en måned, til sammenligning, og så beslutter man udfra det hvad der skal gøres.
Lægerne har endelig fundet ud af hvad de mener jeg fejler: en nerve er skåret over under en af de 12 oparationer jeg har været igennem. Så, så snart som muligt - når der er plads - skal jeg på smerteklinik.

I'm still making cards. I've even got a few new stamps.
Jeg laver stadig kort. Jeg har endda fået et par nye, billige, stempler.

Picture # 2, I placed a train inside the card.

                                                  A new stamp

                                A new stamp, I placed a b/w print of the rose inside the card                      

I still need to put sentiments on, but I just wanted to show the cards now.
Jeg mangler stadig at sætte tekst på kortene, men jeg synes I skulle se dem nu.

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn lille fyr. Dejligt at kunne glæde sig over ham. Lyder godt at du kan komme på smerteklinik - du må stå højt på ventelisten så vær nu ikke for tålmodig - hvis "de" er kommet til at beskadige en nerve må "de" også skaffe dig en plads hurtigt! Fine kort - husk alle kort ikke kræver en tekst - de er jo ekstra anvendelige hvis der ikke står noget på f.eks. den med blomsten eller "muppet show" figuren.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Charlie. Jeg har været noget usikker på hvad jeg skulle skrive på kortene. Lige nu har jeg 133 kort der er færdig - mangler lige de sidste så der kommer 150 i pakken. Knus

    SvarSlet