onsdag den 23. september 2015

A small update!

Hi there!
It's been a while since my last update. The last trip to the hospital was hard, and nearly everything went wrong. I have to go back for another surgery - that'll be # 15 since Aug. last year!
My spirit is strong, I feel help from above and my familiy is great. So, now I've even taken interest in cardmaking again.

Hejsa!
Der er gået et godt stykke tid, siden jeg sidst opdaterede min blog. Den sidste tur på sygehuset var svær, og næsten alt gik galt. Jeg skal indlægges igen og have opereret det som som de lavede, så det bliver operation nr. 15 - siden aug. sidste år...
Jeg føler mig opløftet. Jeg føler styrke fra oven, og min familie er fantastisk.
Jeg er endda begyndt at lave kort igen nu!

 

 

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar