fredag den 12. februar 2016

En dejlig overraskelse



Hallo! I hope everyone has had a good day. My day became much better tham it was, for my daughter Grethe , came unexpected to visit us. I have finished the embroidery I was working on. It is to Mads ' room - a nightlight ! As you can see,it is Pooh with friends. I know, it is a Christmas motif - but then I just have to make an all year one. Now I have started making Mads ' advent calendar . Here the subject is a locomotive with gnomes and gifts.


Hejsa
Jeg håber alle har haft en god dag. Min dag blev pludselig mere dejlig, for min datter Grethe, kom på uventet besøg.
Jeg er blevet færdig med det broderi jeg var i gang med. Det er til Mads' værelse - en vågelampe! Som I kan se er motivet Peter Plys med venner. Godnok et julemotiv - men så må jeg jo bare i gang med et andet et. 
Nu er jeg gået i gang med Mads' julekalender. Her er motivet et lokomotiv med nisser og gaver.


Beside that, I made ​​5 cards to OSH. I was just playing around, so there was also time for a pop -up cards, for I have not tried to make one before. Inspiration came from Brandis card : koala-pop-up-card

 5 cards for children
5 børnekort til 
OSH

 og lavet 5 kort til OSH. Jeg skulle lige lege lidt, så der blev også tid til et pop-up kort, for det har jeg ikke prøvet at lave før. Inspirationen hertil kommer fra Brandis card:
koala-pop-up-card




The Card is closed, and the picture is hidden
Kortet er lukket, og billedet gemt.


The card is opend and standing on it's own.
Kortet er åbent og står af sig selv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar