lørdag den 6. februar 2016

Bleach and nasal spray!


Nothing goes as it should today.
None of my cards have been as I would like them to be. The bucket under the desk is filled with cards, that amounted to nothing. So, why not do something crasy with some of the cards?
I found some bleach and some nasal spray. You may ask what these two things has to do with card making! Well, I've made drops on my craft before, so why not try bleach and nasal spray?

~~~~~~~~~~~~~~~~

Intet går som det skal i dag.
Ingen af mine kort er blevet til noget.Hvorfor så ikke gøre noget vildt med nogle af de kasserede kort? Skrallespanden under skrivebordet er ved at være fyldt...
Jeg fandt noget klorin og noget næsespray. Hvad har de 2 ting at gøre med at lave kort? Jo, jeg har før lavet dråber på kort med vand. Nu ville jeg se om man kunne med disse to ting. 



This one was made by using nasal spray. The drops/dots are quite small.
Til dette kort brugte jeg næstespray. Dråberne/pletterne blev meget små.

For this card I used bleach. There's fewer but bigger drops.
Til dette kort brugte jeg klorin. Der blev færre dråber og de var større end næstesprayen.





2 kommentarer:

  1. super flot, det får jeg lyst til at prøve

    SvarSlet
  2. Beautiful cards. Love the background technique and your layout. Thanks for joining the Crafting With An Attitude challenge.

    SvarSlet