mandag den 26. december 2022

I am nervous

Stampin Up: Elephant parade

An old Stampin Up set: Ready for Christmas


Stampin Up: Warm and Toasty




StampinUp: Lovely as a tree


I find it quite interesting that I can fight like a lion when it comes to Lars; however, when it's myself, I feel like a little mouse.

Honestly? I am both anxious and worried about tomorrow. I hope the hospital in Viborg can come up with a solution. or just some good advise. I've had far too many operations on my stomach - and I long for it to end. But, I have learned patience through these tribulations. Something I definitely didn't own much of 8 years ago, when it all began.

I wish there was a better way to learn this trait, but obviously I have to learn the hard way.

For those who read this and believe in the power of prayer: Please, say a little prayer for me. I really wish for a little Christmas miracle. Not just for myself, but for my whole family. It is hard for everyone, not knowing when I will be hospitalized. I also need to feel that I can be here 100% for Lars.

I love Lars, I can't express how much. He has taught me so much during the 37.5 years we have been married. I can honestly say: I don't know where I would be if it wasn't for the support, encouragement, patience and love he has given me so freely. He is a selfless person, which is why it is difficult to see him now, due to his illness, becoming insecure and nervous when I get sick and hospitalized. He deserves calmness around him. So, yes, I'm praying for a Christmas miracle tomorrow, even though I know it's probably out of my reach. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jeg er nervøs

Jeg finder det ganske interessant, at jeg kan kæmpe som en løve, når det drejer sig om Lars; dog når det er mig selv, føler jeg mig som en lille mus.

Ærligt? Jeg er både angst og bekymret for i morgen. Jeg håber sygehuset i Viborg, kan komme med en løsning, eller blot gode råd. Jeg har haft alt for mange operationer i maven - og jeg længes efter at det slutter. Men, jeg har lært tålmodighed igennem disse trængsler. Noget jeg absolut ikke ejede meget af  for 8 år siden.

Jeg ville ønske der havde været en bedre måde at lære denne egenskab, men jeg skulle åbenbart lære det på den hårde måde.

For de som læser dette, og tror på bønnens kraft: VilI bede en lille bøn for mig? Jeg ønsker mig virkelig et lille julemirakel. Ikke kun for mig selv, men for hele min familie. Det er hårdt for alle, ikke at vide hvornår jeg igen bliver indlagt. Jeg har også brug for at føle, at jeg kan være der 100% for Lars. 

Jeg elsker Lars, jeg kan ikke udtrykke hvor meget. Han har lært mig så meget igennem de 37,5 år vi har været gift. Jeg kan ærligt sige: Jeg ved ikke hvor jeg ville være, hvis det ikke var for den støtte, opmuntring, tålmodighed og kærlighed han har givet mig så frit. Han er et uselvisk menneske, hvorfor det er svært at se ham nu, pga hans sygdom, blive usikker og nervøs når jeg bliver dårlig og indlagt. Han fortjener ro omkring sig. Så, ja, jeg beder om et julemirakel i morgen, selvom jeg ved det nok er udenfor min rækkevidde.

2 kommentarer:

  1. Spectacular card! Such an adorable snowman. Delighted to have you playing with the Krafty Chicks Challenge this week. Said a little prayer for you and Lars! Take care and big hugs!
    Diane - DT

    SvarSlet