lørdag den 15. april 2023

How great thou art!


I love our garden. The earth is coming to live again. There are many things that need to be redone. We can't do it all at once. The garden is still a place of refuge. Here is peace and quietness. Birds singing and chirping which is a morning concert in itself. We love that.





Almost every day I sing the hymn: How Great Thou Art.. I LOVE how Carrie Underwood sings it.


I truely am grateful for God's creation. Grateful to be able to take care of this little spot as best I can now.

Lars makes good suggestions when he can. He has helped decide where the raised beds will be. I am so happy for the days when he is able to be involved in what is happening - even though I know there will be a price to pay afterwards in the form of fatigue.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lige et par billeder fra vores have. Jeg elsker vores have. Der er mange ting, der skal laves, og vi kan ikke klare det hele på én gang. Haven er dog stadig et tilflugtssted. Her er fred og ro. Fuglesang og kvidren er en morgenkoncert i sig selv.

Næsten hver dag nynner jeg salmen: O, Store Gud.

Jeg er taknemmelig for hvad Gud har skabt. Taknemmelig for at kunne passe denne lille plet så godt jeg nu kan.

Lars kommer med gode forslag, når han kan. Han har været med til at bestemme, hvor højbedene skal være. Jeg er så glad for de dage, hvor han er i stand til at være med i det, der sker – også selvom jeg ved, at der kommer en pris at betale bagefter i form af træthed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar