søndag den 4. april 2021

123-creative.com

 Har du bemærket der er kommet et nyt link på siden? 

De som kender mig, ved at jeg meget sjældent anbefaler et firma eller en vare. Når jeg så gør det, er det fordi jeg er begejstret for det som der sælges!

Ved juletid var der en reklame i en facebookgruppe, Scrapsisters, som fangede min interesse.

Det var ikke et firma jeg kendte, men tilbudet lød godt, så jeg måtte lige tjekke det. Jeg er kræsen og holder mig helst til det jeg kender og det jeg ved virker. Det er godt nok for mig.

Firmaet jeg linker til, er  123-creative.com


Jeg kontaktede firmaet, da jeg havde nogle spørgsmål. Jeg blev mødt af en yderst venlig medarbejder. Jeg forstår slet ikke, den tålmodighed han havde! Jeg fik svar på mine spørgsmål, og kunne nu kun lægge en bestilling og så vente og se, om produkterne ville leve op til mine forventninger.

Der gik et par dage, og så blev jeg ringet op! Man ville lige tjekke at jeg havde fået svar på alle mine spørgsmål, og om der ellers var noget man kunne hjælpe med.

Se, det kalder jeg kundeservice!

Jeg modtog min pakke efter et par dage. Der var ingen forsinkelser af nogen art. Dvs. firmaet sendte min pakke dagen efter jeg havde lagt min bestilling. Dette er for mig også et plus. Der er ikke noget så træls, som at vente unødigt på sine ting.

Jeg kan sige, jeg er tilfreds med alt jeg modtog. Et produkt skilte sig særdeles ud. Det var rullen med foam-tape! Godt nok er rullen stor, men den er overraskende arbejdsvenlig.



Tapen er let at arbejde med. Den kan både rives og klippes. Samtidig klippes den med lethed igennem på tværs, så tapen pludselig er den halve bredde.
Siden jeg fik dette produkt ind af døren, har jeg ikke brugt andet til mine kort.

Her er et par eksempler, tæt på, som viser hvordan det færdige resultat ser ud.





Om du er skolelærer, pædagog, eller crafter så er jeg overbevist om, at dette firma har noget du kan bruge. Her er linket til dem


Ingen kommentarer:

Send en kommentar